onsdag, september 02, 2009

Ge mig mer höst

Ja, nu är det den andra september och än har väl inte speciellt mycket hänt... Men jag är kanske lite otålig. Får väl låta det gå ett litet tag till. Har haft supermycket ernergi i flera dagar nu, men imorse när klockan ringde så kände jag mig så trött så trött. Och hela dagen har jag gått och tänkt att det nog är torsdag eller fredag, och blivit lite nedslagen varje gång jag kommit på att det faktiskt bara är onsdag. Känner inte alls för att jobba nu. Vill bara vara ute i det finfina höstvädret, ta långa promenader, fota, tälta, läsa, skriva och pyssla lite sådär allmänt. Klä mig i tjocktröjor och vackra sjalar. Och såklart köra några riktiga långpass i höstsolen. Det är fint om något. Dessvärre har min träning under hela sommaren varit näst intill obefintlig, så de senaste löppassen har varit rätt sega. Och speciellt långa har de abslut inte varit. Men man får väl lov att börja nånstans. Typ.

I alla fall ska jag nog ta en promenad nu, sen får det lov att bli lite te, fototeori, en och annan körkortsfråga, Greider och sen sängen. Det är min kväll det!




Inga kommentarer: