tisdag, september 08, 2009

Veckans besvikelse

Hela veckan har jag gått och väntat och väntat och väntat och väntat på att det nya True bloodavsnittet, det sista för säsongen där allt ska få sin upplösning, ska visas och vad får man veta när man kommer hem på måndagskvällen?! Att avsnittet inte sänds förren NÄSTA måndag. Herregud, är det verkligen så här det ska vara? Vad kan som vara så viktigt att man måste göra en veckas uppehåll på typ världens bästa tv-serie? Jag kan för mitt liv inte förstå vad det skulle kunna vara... som att få något kastat i ansiktet... Håhåjaja. Och den som nu tror att jag på nåt vis skaffat mig ett nytt beroende kan dra nåt gammal över sig, för så är det visst inte. Inte alls förstår ni. (Och vad gäller mitt Betapetspelande så är jag nästan helt frisk nu. Nästan hela tiden faktiskt. Så det så.)


Inga kommentarer: