söndag, augusti 30, 2009

Det är nu det händer

Ja, nu har jag äntligen bestämt bild till temat Jag är... på fotokursen. Jag har även lyckats knåpa ihop en kort liten halvpretto beskrivning av bilden. Jag känner mig ganska nöjd. Frågan är ju bara vad alla andra tycker och tänker om den. Men det märks, det märkt.

När jag hade postat bilden så kände jag mig otroligt lätt till sinnet, som alltid när en uppgift är avklarad, så jag tog mig iväg på en löptur. Åh vilken löptur sen. Inte så himla långt kanske, men det var väldans härligt. Kändes bra i benen, kändes bra i andningen. Allt gick så bra, trots alla våfflor i magen. Och det var så kul så kul. Det känns alltid så när det börjar bli höst. Får så mycket mer energi när hösten närmar sig. SUPERT!

Energin höll i sig så långt att jag lyckades göra lite körkortsfrågor till och med. Så här på kvällskvisten. Det är kanske som en kompis sa, att vi nu smygstartat på september och det är i september det händer... Ja, vem vet. Kanske är det så.


1 kommentar:

Anna sa...

Jamen visst är det helt underbart när det börjar bli lite småkallt, mörkt, regnigt.... man kan vara inne och dricka oboy med korvmackor, tända ljus, mysa.... Ååååhh, det är som att man får en nystart på livet varje höst!