måndag, augusti 03, 2009

Så trött och så nöjd

Jag känner mig så trött, så trött. Men så nöjd, så nöjd. Helgen i Näsåker var helt fantastisk. Som vanigt då. Så otroligt mycket bra musik hela tiden. Som vanligt. Och så himlans många fina människor. Längtar redan till nästa år... Tänk vad mycket bra musik det finns där ute i världen. I år fastnade jag alldeles lite extra för "Alla Fagra". En helt fantastik liten grupp som spred så himla mycket glädje. Och fortfarande gör det såklart. Men allra mest fastnade jag för gruppen"Stockholm Lisboa Project". Verkligen verkligen underbart! När jag stod där och lyssnade krossades mitt hjärta lite grann. Fast på ett bra sätt då. Alldeles alldeles underbart! Jag rekommenderar deras musik varmt till hela världen!


(Hade dock inte med mig min kamera, så bilden är tagen med min mobil... lite halvbra kavalité alltså, men man kanske kan få en glimt av hur vackert det är där!)

Inga kommentarer: