måndag, februari 15, 2010

Rain, verbs, chocolate

Det är kallt som attan idag. Regnigt och blåsigt och säkert inte mer än 7 grader ute. Jag har håll mig inne större delen av dagen. Det har varit jag, min mac, mina verb och lite godis. Förutom nu ikväll när jag var och åt middag med mina två resterande klasskamrater (just det, den kommande veckan är vi bara tre i klassen!). Nu känns det skönt att vara inne igen, även om inte temperaturen är så mycket varmare så är det i alla fall torrt och inte så blåsigt:)

Har precis upptäckt att Lissabon halvmaraton går den 21 mars. Det lockar ju lite alltså. Frågan är ju om det ens är möjligt att komma i någorlunda form tills dess. För jag var ju faktiskt ute och sprang häromdagen, i den där backen i parken jag postade bild på. Håhåjaja. Jag orkade springa tre rundor tror jag. Men så är ju backen ganska lång också. Jag skyller på det.



Inga kommentarer: