fredag, september 28, 2007

En dag kvar...

Ja, nu är det nära. Imorgon gäller det. Och uj vad jag inte är laddad för det här egentligen. Tror väl att jag kommer att ta mig runt, men det kommer att bli så himla slitsamt.
Imorgon kommer amnestygruppen jag är med i att befinna sig nere på stan för att informera om situationen i Burma och samla in namnunderskrifter. Så om ni inte har något bättre för er så pallra er ner och skriv under! Eftersom jag dessvärre missar den händelsen kommer jag att springa för Burma i min egenhändigt tryckta t-shirt. Kan inte vis
a någon bild på den än, för jag har ännu inte gjort den. Men jag postar nog en bild senare under dagen.
Tänk vad häftigt det hade varit om alla
som ska springa Lidingöloppet skulle ha röda tröjor på sig... Det hade varit coolt.


(dn.se)

Inga kommentarer: