lördag, juli 21, 2007

Flytt från verkligheten

Så. Nu är det flyttdags igen. Och puh vad det är tråkigt att packa... Snart vill jag bo någonstans. På riktigt. Någonstans där jag känner mig hemma. Där jag kan bo så länge jag vill. Jag ser mig själv vid en röd liten stuga med vita knutar och massor av växter som nästan tar över hela trädgården. Där går jag och pysslar och njuter. Sitter på några gamla trädgårdsmöbler under ett stort träd, i min vita långa volangkjol och vita blus, och så hänger det massor med ljuslyktor i olika färger (eller heter det kulörta ljuslyktor?!). Dricker ett glas kall hemmagjord flädersaft. Mygg och andra bekymmer finns visst inte.
Det kalls visst verklighetsflykt.


En liten del av min packning...
Hej då Flogsta. Hej hej Eriksberg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Tycker det uppdateras dåligt på den här sidan.. =) Hoppas allt är bra, här är det packning som gäller - ska till Jocke o AC på västkusten efter jobbet imorrn. Kram!