måndag, augusti 18, 2008

Shopping är vår nya religion

Det blev en massa shoppande i helgen. Både stora och små saker. Men mest billiga. Tänkte ju att jag skulle passa på att fynda lite, så man kan känna sig lite fräsch till hösten. Men som vanligt hittar man ju mest grejer på o-rean. Jag började dock med ett fynd. Ett par cheap monday-skor. fantastiskt snygga för bara 50kr. Tror det var där proppen släppte. Sen handlade jag som bara den. Ett linne och två t-shirtar i ekologisk bomull på HM, det var nog också en anledning till att jag blev så till mig, eko-bomull på HM måste man ju bara stödja... Det blev också en skjorta, en stickad väst, en långtröja samt lite underkläder. Fantastiskt, fantastiskt. Tur att jag kommer börja jobba snart... Tänkte jag skulle posta en bild på nåt, men jag orkar inte riktigt fixa det nu, kommer kanske senare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Konstigt att det ska vara så svårt att låta bli att handla... är ju så skoj, även om det dyker upp en röst som viskar om överkonsumtion och att EGENTLIGEN behöver jag inte det här, om man ska vara petig... Dessvärre tystas jag oftast ner den rösten. Jag har också ett par Cheap monday skor! Eller rättare sagt kängor. Köpta för 25 spänn. Det du. Det är sjukt. Kram!