måndag, juni 29, 2009

Och idag...

Och idag har jag också blåst såpbubblor. Men inte från balkongen. Jag tog mig ut på en liten promenad med kamera, stativ och ett fantastiskt kvällsljus. En och annan mygga hade också hittat ut på kvällspromenad. Och huruvida det blev några bra bilder eller inte återstår att se. Ska gå igenom dem nu tänkte jag...

Och idag när jag skulle posta brev till Polen sa kvinnan i kassan att det skulle ta fyra till sex vardagar för brevet att komma fram! FYRA TILL SEX VARDAGAR!!! Jag trodde att Polen tillhörde den här världen. Sa jag inte, men jag tänkte. Den dära globaliseringen har kanske inte kommit till Polen än. Det går ju snabbare att skicka brev till Indien. Så det blev inget postat till Polen. Det blev postat till en annan adress i Sverige istället.


Och nu är det bara tre dagar kvar till det är semester för mig också. Sen fjällen, fjällen och åter fjällen!

Inga kommentarer: