måndag, januari 04, 2010

Tro't eller ej

Idag när jag kom hem från jobbet KÄNDE jag faktiskt för att ge mig ut och springa. Det har inte hänt på flera månader tror jag. Till råga på allt så gav jag mig faktiskt ut på en liten löprunda. Inte så himla lång blev det väl, men jag var i alla fall ute i 40 minuter. Det känns okej med tanke på att jag faktiskt inte varit ute och sprungit på två månader. Jag har faktiskt inte rört på mig överhuvudtaget under dessa två månader. Den senaste tiden kan mer liknas vid en orgie i snabbmat, tv-tittande, surfande, irish coffee-drickande och… ja.. allt annat som ligger så långt bort från en någorlunda sund livsstil man kan komma. Men vem vet, det är kanske nu det vänder. Nu kanske det blir löpturer dagarna i ända… mm… och vem vet, jag är ganska sugen på att anmäla mig till nått långlopp senare i år. Ladonia Mountain Trophy lockar lite grann alltså. Frågan är ju om motivationen kommer tillbaka på riktigt och inte bara är här och gästspelar. Och om den i så fall kan hålla i sig. Kanske är något jag får lägga till på listan över saker jag ska göra 2010. För ja, en sån lista håller jag också på med, precis som ganska många andra antar jag. Och en liten list-summering över vad som hänt under 2009. Med de är som sagt fortfarande under konstruktion, så de kommer väl upp här om någon dag eller två…


Dessutom så känner jag mig lite extra ego idag så jag bjuder på en bild på mig själv:)



Foto: Ida Ulseth



Inga kommentarer: