lördag, maj 09, 2009

Jag har ett erkännande att göra

Jag är beroende. Eller jag har fått ytterligare ett beroende kanske jag ska säga. De flesta vet att jag är beroende av kaffe. Och av godis, främst choklad såklart. Och några få personer vet att jag är beroende av skrivböcker (ja, just det, skrivböcker. Jag köper hur många som helst och det är inte alltid jag vet vad jag ska ha dom till, men nångång tänker jag mig att jag kommer hitta den perfekta idén för var och en av mina skrivböcker.). Så, mitt nya beroende är som i två delar. Det började med att jag hittade till bloggen UNDERBARACLARA. Efter mitt första besök där var jag fast. När hon sen i ett inlägg skrev om hur hon brukade steka äpplebitar i smör med socker och kanel var jag ju bara tvungen att testa. Och så var jag fast, även där. Det är helt fantastiskt gott! Rekommenderas starkt, men med en liten varning för ett eventuellt beroendeframkallande som sagt...

Några av mina skrivböcker:


3 kommentarer:

Rebecka sa...

haha jag testade det hanna men njaa, föll mig inte i smaken. tycker äpplet tappar äppelsmaken och bli mest sunkig... :)

anna sa...

åååh det lät ju jättegott! nu måste ju jag OCKSÅ testa.. :)

Magdalena sa...

nja äpplen e godast färska som de är tycker jag. Men det där med skrivböcker förstår jag mycket väl. De är ju så fiiina, man kan bara inte låta bli. Fast jag har lika svårt att låta bli pennor. I alla dess former. Med dem kan man ju skriva väldigt fint i skrivböckerna...