onsdag, februari 25, 2009

Vilket impulsköp!

Var idag nere på stan för att gå kolla runt lite på bokrean. Jag var inte helt pepp på den då jag helt hade missat att den börjat. Det måste ju helt och hållet bero på att det har gjorts dålig reklam om det. Hur kan man annars missa det? I vilket fall som helst så kom jag dit, lallade runt lite och insåg ganska snabbt att det faktiskt inte fanns så himla mycket att köpa (gjorde mig ännu mer opepp). Men jag hittade i alla fall en bok som inspirerar mitt drömmande om en egen trädgård: Handbok för köksträdgården. Känns bra. Fast det är ju det som var fyndet såklart. Det riktiga fyndet gjorde jag när jag passerade Ur & Penn på gågatan och såg att de hade 50% rea på näsan allt. Jag gick såklart in och kom så klart ut med prylar. Eller en pryl handlar det om. En klocka. Det var mer än halva priset på den... mmm... se själva vad fin den är:

3 kommentarer:

Bonny sa...

Den verkar visa korrekta datum också. Köpet godkännes.

Anonym sa...

Åhh va fin, den var du värd! :)Såsom man brukar vara..... varje gång man handlar nåt faktiskt...

Anonym sa...

Mycket fin. Vandrade förbi bokrean på Åhléns idag. Sjukt va?! Vandrade förbi! Nog för att jag hade lite bråttom, men jag blev riktigt förvånad (och lite upprörd) över mig själv att jag inte ens kikade lite snabbt... hmm... men kanske inte missade så mycket då?! Kram.