måndag, februari 16, 2009

Baka baka liten kaka

När jag kom hem från jobbet idag låg en avi från posten på hallgolvet. Spännande. En avi från posten kan ju bara betyda en sak. PAKET! Och eftersom jag inte har något minne av att jag beställt någonting själv så måste det ju vara något som jag inte behöver betala för. Och eftersom jag fyllde år för inte allt för länge sen så borde det ju vara en alldeles extra fin överraskning. Ja.. och så hade jag ju hört att det var ett paket påväg... Och i paketet var det ju något alldeles extra också. Ett helt muffinbakset!!! Fina muffinformar med färgglada småmuffinsar på, en hjärtformad plåtmuffinsform, en korg att lägga alla goda nybakta muffins i och så också en bakhandduk. Se här vad fina saker:


Bakformarna, korgen och i bakgrunden bakhandduken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men åååhh vad kul att få!! Du måste nog få mitt kalas-muffins-recept som du kan göra i dom där...