tisdag, april 03, 2012

Utsikt från ett fönster



Som sagt, det har varit en lång bloggtystnad här ifrån. Utan egentlig anledning antar jag. Det var väl så, att livet kom emellan. Men också en del sjukdom och flytt att satt sina pinnar i hjulet. Men snart är jag frisk igen. Tjohoo för det. Och flytten är över sen ett par månader tillbaka. Nu bor jag lite närmre stan. Lite längre från skogen. Men alldeles nära kyrkogården. Och ibland har man publik när man sitter och dricker morgonkaffet vid köksfönstret. Det är fint det. Det är också vår igen, och energin liksom bara strömmar in i en som om man varit satt på stand by-läge hela vintern. 

En annan fråga som jag ställde mig nu när jag fick känsla för att börja blogga igen, är vad ska man blogga om, egentligen?! Hur tänkte jag förut när jag gjorde inlägg? Hur ska jag tänka nu? Ska jag överhuvudtaget tänka? 


Inga kommentarer: