måndag, april 19, 2010

När vardagen tränger sig på...

...flyr jag verkligheten. Helst med hjälp av Lhasa de Sela. Kan inte sluta att lyssna på den här låten:


Börjar komma in i vardagslivet ordentligt nu. Men omställningen har varit större än vad jag kunde tro. Här är allt som förr. Alla är som vanligt. Alla, utom jag. Same same but different, liksom.

Ska fortsätta fly kvällen med hjälp av lite pyssel och lite läsning. Har äntligen fått min bok om Portugals historia. Och så har jag en klänning som måste fixas till lite till sommaren. Det är ju bröllopsyra i familjen!


I'm almost back to normal now. Almost. Everything is the same. Everyone but me. Same same but different. I'm trying to escape with some help of Lhasa de Sela, reading and some creative work. For example, i need to fix a dress for my brothers wedding...

1 kommentar:

anna sa...

Vad gör du nu när du kommit hem då? pluggar? kram kram i vårsolen! :)